Jak można odwołać się od decyzji wyniku egzaminu państwowego?
Zgodnie z Art. 68 ust. 1 Ustawy o kierujących z dnia 5 stycznia 2011 roku osoba, która przystąpiła do egzaminu państwowego może zgłaszać, za pośrednictwem dyrektora ośrodka egzaminowania, do właściwego organu nadzoru, skargi i zastrzeżenia co do jego przebiegu i oceny.
Skargi można składać w ciągu 14 dni od dnia, w którym egzamin był przeprowadzony. Nadzór nad procesem egzaminowania w WORD Ciechanowie sprawuje Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Skarga może zostać złożona:
- Osobiście - w formie papierowej z podpisem;
- Za pośrednictwem poczty z podpisem odręcznym na adres:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Ciechanowie
ul. Mleczarska 27
06-400 Ciechanów - Za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (ePUAP) z podpisem zaufanym lub osobistym (dowód osobisty z warstwą elektroniczną). Adres skrzynki ePUAP: uhe314q2i
- Drogą e-mail w formie elektronicznej - z podpisem kwalifikowanym (elektronicznym) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Działając w imieniu Marszałka Województwa Mazowieckiego skargi i zastrzeżenia co do przebiegu egzaminu i jego oceny rozpatruje:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Departament Organizacji
Biuro ds. Kandydatów i Kierujących Pojazdami
ul. Skoczylasa 4
03-469 Warszawa